JTY:n syyskokous on peruttu!

Etusivu,Tapahtumat
Yhdistyksen syyskokous siirtyy
Hyvät Jty:n jäsenet

Ennustaminen ja varsinkin tulevaisuuden ennustaminen on tänä vuonna ollut varsin vaikeaa. Joensuussa koronatilanne on viime viikkoihin saakka ollut varsin vakaa ja olemme olleet täällä kuin herran kukkarossa. Tilanne on kuitenkin nopeasti muuttunut ja olemme kaupungissa nyt kiihtymisvaiheessa, jossa suositellaan ettei yli 20 hengen tilaisuuksia järjestetä.
Tästä syystä olemme joutuneet siirtämään myös 30.11. koolle kutsutun syyskokouksen myöhempään ajankohtaan. Johtokunta päättää loppuviikolla milloin ja miten syyskokous järjestetään. Tarkoitus on, että kokous on hyvissä ajoin ennen jouluviikkoa. Koska on mahdollista, että kokous joudutaan järjestämään etäyhteyksin teams-kokouksena, haluamme varmistaa, että mahdollisimman moni pystyy osallistumaan, eikä teams taidot ole esteenä. Jos haluat opastusta etäyhteyksien käyttöön, ota yhteyttä JTY:n toimistoon Jenniin, sovitte sitten miten opastus tapahtuu. Tämä taito on hyvä opetella, vaikka tilanne Joensuussa saataisiin hallintaan ja syyskokous voitaisiin järjestää normaalisti terveysturvallisuus huomioiden. Koronatilanne on kuiten heikentynyt koko maassa niin, että nyt on syytä meidän jokaisen toimia ns. varman päälle.
Syyskokouksessa valitaan yhdistyksen johto tulevaksi 2 vuodeksi ja hyväksytään toimintasuunnitelma ja talousarvio. Siis merkittäviä päätökisiä kunnallisvaalivuodelle. Pyrimme johtokuntana siihen, että poikkeusolosuhteista huolimatta, jäsendemokratia ja poliittinen toiminta
voisivat mahdollisimman hyvin. Hyvää vointia myös kaikille jäsenille, nyt tarvitaan vielä turnauskestävyyttä ja sitähän meillä on.

Toverillisin terveisin
Riitta Myller