Joensuun Työväenyhdistys ry hakee järjestösihteeriä vakituiseen työsuhteeseen – hakuaikaa jatkettu

Joensuun Työväenyhdistys hakee järjestösihteeriä vakituiseen työsuhteeseen.

Järjestösihteeri työskentelee Joensuun Työväenyhdistyksessä osana isoa jäsenkuntaa ja vastaa yhdistyksen taloudesta, hallinnosta, järjestöllisestä toiminnasta sekä vaaleista.

Järjestösihteerin tehtävään kuuluu muun muassa:

• Yhdistyksen taloudesta ja hallinnosta vastaaminen sekä kiinteistöjen hallintaan liittyvät tehtävät
  • Johtokunnan kokousten valmistelijana toimiminen
  • Järjestöllinen toiminta, yhdistyksen kokousten sekä tapahtumien järjestäminen
  • Vaalityön organisointi
  • Viestinnälliset tehtävät, kuten tiedottaminen, sosiaalisen median ylläpito sekä jäsenkirjeestä ja nettisivuista vastaaminen
  • Muut johtokunnan määräämät tehtävät

Edellytämme valittavalta henkilöltä järjestötoiminnan kokemusta, talouden ja hallinnon ymmärrystä, viestinnän sujuvuutta, vaalikampanjoinnin ja tapahtumatuotannon osaamista, sujuvaa suomen kielen kirjallista ja suullista taitoa, valmiutta itsenäiseen työskentelyyn sekä sosialidemokraattista arvomaailmaa. Verkosto-osaaminen ja sidosryhmäyhteistyön taidot ovat työn kannalta merkittäviä. Eduksi luemme yhdistyksen toiminnan tuntemuksen.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja haastavan työn pitkän historian omaavassa yhdistyksessä puoluekentällä, joustavan työympäristön sekä tilaa kokeilla uutta. Tehtävä on kokoaikainen (35h/viikko). Tehtävästä maksettava kuukausipalkka määräytyy osaamisen ja aiemman kokemuksen mukaan. Ilmaisethan palkkatoiveesi hakemuksessa. Tarjoamme lisäksi kattavat työsuhde-edut. Työ edellyttää ilta- ja viikonlopputyöskentelyä sekä auton käyttöä.

Pyydämme hakijoita toimittamaan työhakemuksen ja ansioluettelon 28.9.2022 mennessä sähköpostilla osoitteeseen jty@joensuunty.fi otsikolla “Järjestösihteeri”. Työ alkaa mahdollisimman pian sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antaa Joensuun Työväenyhdistyksen puheenjohtaja Merja Mäkisalo-Ropponen (puh. 050 357 9090) sekä varapuheenjohtaja Virve Mikkonen (puh. 040 531 7012)