SDP Joensuun kunnallisjärjestön kevätkokous ti 19.5. klo 17

Kunnallisjärjestön kevätkokous 19.5.2020

Tervetuloa SDP Joensuun kunnallisjärjestön kevätkokoukseen tiistaina 19.5. klo 17 alkaen. Kokous pidetään poikkeuksellisesti etänä Teams-palvelun välityksellä! Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, kuten toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2019. Lisäksi kevätkokous vahvistaa vaaliyhtymän puoluekokousedustajaesitykset piirille. Viestin liitteenä on kokouksen esityslista, toimintakertomus ja tilinpäätös, sekä ohjeita etäosallistumiseen.

Ilmoitathan sähköpostiosoitteesi Annille (anni.torni@demarinuoret.fipe 15.5. mennessä, niin lähetämme sinulle kokouslinkin. Jos olet estynyt käyttämään etäyhteyksiä, mutta haluaisit mukaan kokoukseen, ilmoitathan siitäkin Annille 15.5. mennessä, niin järjestämme Työväentalon saliin (Yläsatamakatu 7b.) mahdollisuuden osallistua kokoukseen sopivin turvavälein (kuitenkin maksimissaan 10 hengelle). Kokouslinkki lähetetään osallistujille maanantaina 18.5. mennessä! Jos on kysyttävää, tai tarvitset apua teknisissä ongelmissa, laita rohkeasti viestiä!